Helt stjuukt

I HAVE TO SAY; att min helg har varit mer än underbar. Den börjar med en fredag, stressig som fan, då jag skriver två brillianta prov (nk och matte), och avslutar kvällen med en timmas spelning. Sedan blir det några mil i Patriks vento, där vi bara må.

Lördagen minns jag typ inge av:s inte på det det där sättet men... eller JO NU MINNS JAG! Jag gick med Elin och Boss runt ringleden och bara mådde, vi åt glass och jag brände mig i solen. Kvällen/natten/morgonen spenderades i Elinas brors lägenhet framför teven där vi nötte sönder Tony Hawk på xbox, och jag gjorde ett trick som gav 17800 poäng ;) Sen typ somna jag på stationsbron, men sen fick jag sällskap nåra timmar. Det var trevligt :) Kom i säng lite för sent, vilket gjorde att jag inte riktigt varit så med idag med det har ändå varit en underbar dag.

Jag såg två filmer med pappa, vi köpte glass, morsdagspresent och for till Arvidsjaursjön där Boss fick bada. Sen avsluta vi med lunch på Afrodite. Efter det drog jag och Joel till Pjesker där vi åt glass och såg på när Uffe och mamma la in golvvärme i växthuset. Det kommer bli himla bra!

Nu sitter jag på kontoret och slår ihjäl tid som jag borde använda till plugg. Men somna man 6 imorse och steg upp lite därefter så får man faktiskt softa. Pusshej /Juliet


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0