I just don't know what to do with myself

DET ÄR SÅ JÄVLA MYCKET JUST NU. Och då snackar vi megamängder, piles of prov och inlämningar. Jag kommer bli tokig. Och inte nog med det; jag ska ta mitt mc-kort på EN VECKA, hur i satans helvete ska jag hinna att ens lära mig köra? Jag menar, på den tiden ska jag hinna ta alla mina lektioner plus att jag ska kunna teorin då! Jag dör. Ska även hinna klart hela Matte B-kursen, ett kapitel i veckan (Y). PLUS MUSIKEN SOM JAG BARA MÅSTE JOBBA MED NU, och jag måste fixa lägenhet i lule och jag måste jobba. Jag kommer bli utbränd som 17 åring. Aja, tur man är målmedveten iaf. Bara en grej till, jag hinner aldrig vara social. Nån som märkt det?

 
I tried to listen up but I was just in to deep,
we made mistakes and learned to take care of ourselves.


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0