Ambitions

Jag har nog aldrig varit så ambitiös som jag varit den här veckan nånsin. 
Mamma är ju borta så jag har tvättat, lagat mat med pappa, städat och framför allt GJORT SKOLARBETE!
Är jag nå nöjd då?!

Fast hur mycket jag än pluggar matte så fastnar det ändå inte.
Jag tänkte på just det idag. Varför är jag så himla onödigt trög? Alltså sådär rent pinsamt? Ska man våga sig på Bkursen? 50p? Det är ju viktigt. Läser man inte matte b så är man inte behörig till högskola var det nån som sa. Det är säkert så. Jävla helvetes satan. Vi är ju knappt halvvägs i a-kursen.
Asså fan, jag kommer inte hinna läsa matte b. Eller kommer jag att hinna? Kommer jag att klara det?
Alltså jag gillar inte matte, inte ens lite.

Nä nu ger jag mig, blir ju snurrig i skallen om jag ska hålla på å fundera hela tiden.. HE FÅ HELT ENKELT BLI SOM HE BLI!



/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0