Facebookberoende

Hej, jag heter Elina och avaktiverade min facebook idag pga. all tid som spills där.
Men det går alltså inte att ta bort en facebook.
Min moder for till Malta med halva Arvidsjaurs befolkning (typ) igår. Jag kommer att sakna henne, för min mamma är trots allt den enda mamman jag har och jag är väldigt glad att hon är som hon är. (och jag är lite som henne också, sådär lite disträ och kanske en aning speciell)
Så nu är jag ensam med min käre far och hund. Pappa är bra, han är lugn.
Fan vad jag saknar mina bröder.
Å just nu känn jag hur känslosam jag bara tvärblev. Därför ska jag tända några ljus i mitt rum, äta mjölkchoklad tillsammans med ett iskallt glas KOmjööööööööööölka.

Nu blir det en ny vecka, no. 47. NYA TAG. Jag är fan pigg, frisk, vaccinerad och längtar som satan till Andreas Grega den 25:e! OCH DESSUTOM SLIPPER JAG KÖPA JULKLAPPAR I ÅR! Förutom till dom yngsta släktingarna, och till dom brukar det inte vara så svårt att hitta något. He känns jävligt bra.


dig dog

Hej

!

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0