Hej från mig

Jåda, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Sist då jag försökte blogga så hade jag skrivit jättemycket, ett såntdär långt emotionellt inlägg mitt i natten. Nu orka ja rent it. Men jag tänkte bara uppdatera att mitt liv är typ ganska flowigt just nu, jag är glad och snart är det jul. Och jag har blivit lite independent. Bilderna får tala för sig själva. Pusshej! /Julia


Först då en liten bild på min vackra gitarr i vår nya soffa <3


Och sen en bild på min lilla låda som jag brukar lyssna på när jag känner
mig sådär skönt poetisk. Då kan man bara sitta och fundera över livet.


Jag kom bara och tänka på ett DG-citat från 07:
"Tänk om man kunde beställa män på postorder"
"Ja, och så kunde man bestämma egenskaper och storlek!"


SNEAKPEAK. Resten behåller jag för mig själv, vill ju ha besök framöver!

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0