musicmusicmusicmusic

Jag är en människa som blir deprimerad om jag inte får höra musik. Det första jag gör på morgonen är att koppla in min ipod till högtalarna och det sista jag gör innan jag somnar på kvällen är att lyssna på musik samtidigt som jag ligger på spikmattan. Skolan (inte när jag är med min klass då) är en grå och hängig plats utan min ipod. Men med musik händer det grejer!
Jag klarar inte av att sitta still om jag inte hör musik. Känner mig på nåt sätt avklädd, eller typ rastlös?
Och om jag spelar fiol hamnar jag i en annan värld, en drömvärld typ. fantastiskt!



Idag var dock en dag utan min ipod. En seg, hängig och allmänt sur dag. Ingenting gick som det skulle. HATAR DET! och nu FÖR FAAAN ska jag äta korvmackor och dricka te och burrner mig i min lillsoffa! FÖ FA-AN!!!

Liebe.

/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0