Tacksamhetssjuka

Alltså jag vill bara säga tack till alla jag omges av. Klassen, familjen, närmaste vännerna, släkten, musikerna, musikläraren och allt bra folk som man bara vill ge en fet elinakram till!
Särskilt till Andreas GREGA!
Helt sinnessjukt. Jag fick liksom en kram av han igår, tjänn du. Förstå hur he tjändes.
Fin karl som gör fin musik! Kan även meddela att en Lars Winnerbäck int va så himla tråkig som jag trott. Han är faktiskt jävulst bra live! Blev dock lite less efter några timmar... Och ännu lessare på vägen hem då låten "om du lämnade mig nu" spelades ca. 50 gånger om. Just nu hatar jag den låten så mycket så jag vill bara gå å slå nånting med min knytnäve då jag hör den, jajemän.



TACK GREGA!
Sjuka mängder!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grega var ju störtskön med sitt varmvatten! ;) haha

Winnerbäck är 100 gånger bättre live än att lyssna på på mp3spelarn. går typ inte att jämföra. Jag är typ fortfarande hög efter gårdagens konsert! :D

2009-11-27 @ 11:24:57
URL: http://volleybollfjant.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0