Tisdag

Idag hade jag idrott på morgonskvisten, sen bara en timmas svenska på eftermiddagen. Så jag har sovit endel. Och nu känner jag mig som en ny människa igen.

Alltså jag vet inte vad det är med mig. I have too many faces. Jag är antingen eller. Inget mellanting. Glad - ledsen, hög - låg, hoppfull - ångestfylld, lat - stressad, för pigg - för trött, kvicktänkt - hjärndöd, ofokuserad på mig själv - egoistisk, inspirerad - helt tom, smart - helt jävla bombad, bra vän - världens idiot.

Snart kommer Snurran och då ska jag nog äta mat för sen äre boxning och då ska vi jävlat SLÅSS för livet. Ses senare folks!

Keept it loose, keep it tight.

 

Julia

 


Bloggdrottningen Kissie. Fan va snygg jag känner mig!


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0