Blåsigt

Ibland känner jag bara att jag vill kräkas på modebloggare som lägger ut filmer på sig själv när dom står i badrummet och säger: "Eeeehm, aaah, mmmm, hihi, jag vet inte riktigt vad jag ska säga meeen.. Mmmm, aaaah, idag åt jag choklad, mmmm, hihi, mm" samtidigt som dom pillar i blondhåret och försöker se snygg ut.
Å andra sidan ska man kanske inte döma människor, dom kanske lider av nån sjukdom. Man vet fan aldrig nuförtiden.



Men samtidigt känn jag bara hure vill komma upp ur strupen. Äckliga mängder spya. Och äckliga mängder idioter i detta avlånga land?!? HUWWAA! Jag blir mörkrädd.

/EHJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

som ett jävla marsvin..

2009-10-07 @ 02:21:41
Postat av: julia

jag stör mig. men försöker låta bli.

2009-10-08 @ 00:05:25

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0