HEEEEEEEEEEJ BLOGGEN...............MMMMMM. HIHI

Kom hem idag och blev väldigt glatt överraskad då jag ÄNTLIGEN fick höra Andreas Gregas EP (for nämligen runt i hela Stockholm igår och sökte i varenda jävla musikbutik, men ingen hade den. De visste inte ens vem han var..)
Så sinnessjukt jävla bra. Trodde aldrig att en ep kunde bli fulländad, men tydligen så kan den det. Helt otroligt. Rakt in till hjärtat mitt. Rent sådär bra så att man nästan känner för att spy av lycka.
Jag tänkte ju att när första singeln var så klockren så kan det ju inte skapas nån låt i klass med den.
MEN VA TUSAN, han gjorde det!
Just nu är han nummer ett på min... lista. Listan över bra saker, mina favoritsaker. Andraplatsen går till min longboard som jag investerade och min fiol blir trea. Sen finns det ju många andra saker som jag gillar, men jag orkar inte skriva ner dom här för jag vet redan att ingen orkat läsa hit eftersom jag bara tjatar om min fiol och Andreas Grega. Och just nu undrar jag varför jag skriver här, kastar ut mitt liv i rymden till alla människor (varför gör man det egentligen?) och inte sitter i världens skönaste soffa och äter godis med mina föräldrar...

...så DÄRFÖR ska jag gå ner och göra det NU!



MY NUMBER 1!


VIOLINBOARD, he ä de senaste

/EHJ

Kommentarer
Postat av: Sara

Jäklarns vilken skön kusin jag har! Kul det var att ses i onsdags! Kram

2009-10-31 @ 20:36:25
Postat av: Anonym

Och vem ska se Andreas Grega om ca 25 dagar??? JO JOHANNA!!

2009-11-01 @ 20:45:43
Postat av: Anonym

jå förmodligen ;) du ska väl se winnerbäck kan jag gissa, jag försöker hitta skjuts dit..

2009-11-02 @ 17:13:54
Postat av: Johanna

Japp det ska jag. och grega är ju som tur var förband. Kul att det är ett bra förband nu, har varit usla då jag sett honom tidigare.. =)

2009-11-03 @ 17:23:50
URL: http://volleybollfjant.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag ska nog dit med :) han är fan kungen!

2009-11-05 @ 17:35:15

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0