träffade Grega

Häjhäj! Jag kom hit till Stockholm i torsdags. Träffade Joel en stund innan jag tog tåget till Västerås. Gissa vem jag mötte på centralen innan jag hoppa på tåget. JO, ANDREAS GREGA!!!!!!! ÖDET ELLER?!
Jag fick en kram av honom. Och det kommer jag leva länge på.

Hälsa på hos Pelle i Västerås, åkte tillbaka till Stockholm, klättrade på ett klätterställa och for sen ut å gjorde stan osäer. Träffade Jan-e och Sven-e på Bar celona och hjulade på drottninggatan inkletad i yoghurt.

Lördagen var väldigt seg. Gick på stan och köpte dyra killjeans och en fjällräven kånken.
På kvällen var vi på Musekonserten på hovet. Förbannat bra!

Igår var vi och klättrade, sen åt vi kvällsfika: bullens korv m. bröd och oboy, müms.

Idag vaknade jag upp med swainit ond hals och dunkande skalle+träningsvärk.
Har ätit glass och pizza så nu mår jag gode bra. ´

Jag känner fiolabstinens redan, det rycker i fingrarna.

He var en liten update från mig.

HARNEBRA!

/EHJ

BEVISET ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

COPYRIGHT! DET ÄR MIN BILD Å INGEN FÅR SNO DEN


Kommentarer
Postat av: liza

fyfan så lyckli du är

2009-10-26 @ 18:34:13
Postat av: julia

åååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-27 @ 22:03:17

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0