Fyra dagar och tjugotvå timmar sedan nu..

Det uppdateras väldigt regelbundet här. Det är bra.

Idag var det onsdag, började dagen med halkbana med Gösta, Macke och Petter, sjukt kul! På lunchen överraskade vi Janne (som går i pension idag) och bjöd honom på lunch på afrodite..
Peder höll tal, Janne fällde tårar. Det var fint.
Efter lunchen drog vi igång och fixade affärsplan och annonser till vårat UF.
Jag måste bara säga att SMBP2 är en sjukt skön klass. JA BLI SÅ GLAD! Kommer dock att sakna Janne, men jag kan glädjas av att han sa: "Ja, alltså ni är tamejfan den bästa klass jag haft på 21 år!" Då blir man rörd.

Ja vad händer mer då.. Snart dags för uppskrivning och uppkörning för B, Foo fighters har en ny låt och Andreas Grega släpper sin EP i oktober. Jag far och hälsar på Joel m.fl i Stockholm den 22.
Och just nu gör det ont i min fot, men jag har helg.



/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0