I GOTTA FEELING

Ikväll ska bli en mysig hemmakväll med familjen, då vi ska äta kräftor och se nå film och kanske bada jacuzzi. Imorgon drar jag till Arvidsjaur på förmiddagen och sen blir jag kvar där lääänge. Söndag ska jag jobba med min far. Pengar pengar.

Jag mår bättre än någonsin, så jävla underbart livet kan bara när allt bara släpper. Ångestryggsäckar som väger 100 kg är inge bra. Dom måste man slänga. Och det har jag gjort, och jag känner mig så jävla fri.

Som det är nu så är vi bara 7 personer kvar i Natur, kul. Samuel, Jacke, Ville, Tommy, Björn, Bea.. och jag. KUL LIV! Men det är bara att kämpa på och sikta mot målet.


Och så bara ett sista meddelande:
DU OCH JAG ELINA, DU OCH JAG! (Y)


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0