Skriva för skrivandets skull.

Okej. Då var det över. Woho säger Kalle, aningen ironiskt. Jag har haft kul. Ett bröllop utan dess like, okej jag har aldrig varit på bröllop förut men jag gillade det! Det var coolt, hjortrontårta var svainigt gott.
Nu sitter jag här med familjen Sigurdson och 4 av 7 personer i rummet sitter och smattrar på en mac. Lite geekvarning kanske.
Blablablablabla. Jag vet inte vad jag ska skriva men jag måste skriva någonting annars blir jag frustrerad och galen och börjar hoppa som en barnnalle. Vi kom just från en middag, gott var det. Trött är jag. Fint var vädret. Mätt är magen, smältande är snön, veckan är slut. PUSSHEY!
Julia
KALLEKALELLEKALELLEKALLELELEKALLAKELLAKELLOKEILLOKALLIKEJ.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag hoppas at vi inte var SÅ tråkiga HELA tiden. :)



Grymt kul att ha dig med på bröllopet.



J

2010-04-29 @ 18:26:14
URL: http://johansigurdson.wordpress.com

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0