Tchaikovsky

Jag har just insett att jag älskar musik, asså rent ini hjärtat! Mer än förut! blomstrande kärlek!
Känslan av att sitta mitt i en symfoniorkester är så jävla otroligt underbar, jag tror inte man fattar det förrän man är med. aaaaaaaaaaaaah, om man ändå kunde beskriva hur det känns..

Och om man nån gång känn för nå Romantik så ska man lyssna på den här.
http://open.spotify.com/track/51gEtkV56HuQrtEsNZOZCu

Kan nog vara det mest romantiska jag hört, alltså mer än en sån här skitdjup och romantisk singer-songwriter-mysig poplåt. Eller he gå int jämföra, då är man taskig. Det här är äkta, rå, RYSK kärlek i form av violinkonsert, å då äre minsann på riktigt!

och jag är så trött, lillhjärnan ha fått arbeta i helgen!

Kärlek på je!
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0