Update från The metropol Åre

Jag är röd. På både kinderna och i ögonen. Mörten kan ni kalla mig. Simply I've had too much sun. Men det gillar vi, fräknarna sa hej i fredags och sen dess har de bara blivit fler och fler. Jag tycker om mina fräknar, de hör våren till :)
Idag var jag ute med skojtersarna med John, Sara och Kallen. Vi körde fast med flit, och tappade renfällar, yxor och ved efter leden. En snäll årebo plockade upp efter oss. Det var en otroligt nice dag med mycket sol och stek.
Nu blir det middag, sen ska jag och Kallen vandra ner mot byn för en fika eller så. Det blir mys.
Olle Nyman - Don't let those bastards reel you in
Julia

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Jag hittade ditt namn i Kurirens lista över dem som kommit in på gymnasiet 2008. Om jag förstår det hela rätt har du flyttat från Arvidsjaur för att plugga gymnasiet i Luleå? Jag är student vid Luleå tekniska universitet och skulle behöva komma i kontakt med dig. Maila mig så berättar jag mer :) //Jossefine

2010-04-06 @ 19:09:33
Postat av: Julia

Hejsan!



Svårt att maila när jag inte har någon mailadress :) Men jag är inte luleåstudent utan jag bor kvar i Arvidsjaur.

2010-04-08 @ 23:33:59

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0