Achtung X-mas!

Alltså årets pepparkakshus blev väldigt bra måste jag säga. Jag och Elsa dominera verkligen i år! Lika roligt som alltid. Har en massa bilder som ska överföras till datorn då jag har tid, men eftersom jag fick rycka in i guldgruvan (asså en riktig gruva, med guld i ni vet!) mån-ons så är jag lite sliten, ja men nå så jävulskt ja jävulskt. Jag fick även äran att köra deras nyaste A40 D, men så snällt ja men så snällt. Trevlig värre! testade 385:an idag, för er som vill veta, och jämfört med Huddigen så kan man väl säga att den är ganska stor.. Skopan väger 8 ton, he säg en del. Ja men nå jävulskt ja men jävulskt.
Kom hem nån gång för ett tag sen, packade upp grejer, städa, tvätta, duscha och allt som hör till det så kallade arbetslivet. Jag gillar det. Skönt att vara arbetstrött för en jävla gångs skull!
På vägen hem från jobbet så hade Tommys pickup frusit så det fanns ingen värme i sisådär 5 mil, i -28 grader. Skönt! Men man ska inte klaga. Stannade till i Storuman och tinade upp bil och människa på OK. Åt en korv, drack lite kaffe. Körde sen hem glad å nöjd i en varm, ganska studsig (frusna dämpare) pickup. Ja men förstå så trevligt jamen trevligt.
Känner att jag är väldigt seriös och intressant, som alltid, men jag gör mitt bästa! Om en timme droppar morbrors familj in hit, imorgon kommer bröderna hem och på fredag blir det julafton med huset fyllt av släktingar. Man klaga ju int direkt.
Förlåt för alla svordomar... Jag svär så inåt helvete mycket. Fyfan..
GODNATT, GODJUL
/EHJ

Kommentarer
Postat av: Simon

Intressant att det bästa pepparkakshuset görs utan inflytande av mig. Jag som varit med typ lika länge som B-I och Ingridh. Hmpf.

2010-12-23 @ 01:20:05
Postat av: Anonym

ursäkta, skrev jag att det blev det bästa kanske? HMPF

2010-12-24 @ 00:49:44

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0