Help I'm alive

I går kväll kunde jag inte sova, så jag satt uppe och skrev en lista på saker som dök upp i huvet.
Listan innehöll:
Städa
Plugga
Lära mig prata franska
Söka jobb i London i framtiden kanske (bara en jättekonstig men lockande tanke jag fick)
Köpa julklappar till mina små kusiner (vi struntar i att ge varandra julklappar i familjen, så det blir bara till de yngsta barna i släkten)
Skänk pengar till musikhjälpen
Skicka iväg Bossys vinterdäck till V-ås
Far till Paris med familjen
Köp nån slags studentklänning
Gör E-faser
Plugga religion...
Konstig ordning på allting, men det är ju som det är just nu, helt upp och ner. Gjorde mest den här listan för att strukturera upp livet lite, men jag vet inte om det hjälpte..
Min TV har fastnat på tv-bänken, asså han gå jävlat säkert int att få lös. Vem har limmat fast min TV?!
Nästa helg ska jag äntligen äntligen få träffa Bossy igen!!! Sen blir det Daniel Adams-ray med bröderna (som blivit med radhus) på Debaser på lördan, blir nog fint. Ser fram emot he nå jävulskt.
Snart är det jul.
Och det är ju kul.
Den här är den bästa jullåten ever och jag saknar pappa idag, eller mer som varje dag.
Jå, ja jajemän.
Hoyhoyoboy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på er varje dag ! Kramar Kerstin

2010-12-04 @ 22:11:56

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0