EN TILL HELG

Åh. Tiden går så fort. Och jag inser det just för att jag känner hur sliten och trött man är, hänger int riktit me om man så säg. Men man måst, så äre bara.

Jag känner att jag vill göra något åt mitt liv. För jag känner precis som Winnerbäck sjunger: "Jag får liksom ingen ordning på mitt liv. Det kan va så förfärligt, det kan va så bra." Jag har ingen ordning. Och det STÖR mig att jag inte kan få pli på mig själv, på något sätt. Jag vill bli ordningsam, i huvet alltså. Så jag ska typ göra ett schema för min hjärna. "Tänk så, inte så", då blir det nog bättre. Och jag ska maniskt följa Nikes visa ordspråk. JUST DO IT.

Nu ska jag skriva en, kanske två uppsatser. Sen fortsätta den inre vårstädningen. Adios!


Julia


Jag mår som bäst när jag presterar som bäst. Jobbigt läge just nu.


Kommentarer
Postat av: Sara

fin bild fina du.

2010-02-23 @ 19:41:05
URL: http://sarasigurdson.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0