Hem igen

Tjoho! I söndags kom jag hem från Stockholm. Bodde på finhotelle i Solna och fick äta gomaten hos släktingar och provade på etiopisk mat nånstans därna i Vasastan... INGEN höjdare kan jag säga! Såg ut som koke hundspya me disktrasebröd. Annars vare gudomligt där nere. Träffade släktingar och alla dessa barn som man är faktiskt också är släkt med, att man kan vara släkt med så gulligt folk.


Åsså har man ju förmodligen sötaste kusinbarna


och sötaste kusinerna!


Family!


Släktn!

Hann vara hemma ungefär en halvtimme i söndags innan jag for vidare till alla hjärtans dag-umgänge. Guld!

Och så började jag mitt nya liv igår kväll. Eftersom jag gått ner 3(!!) kilo på väldigt kort tid är det fan dags att börja TOKTRÄNA. Eller träna lite mer. Bli lite stark känn du. Äta lite mer kött. Bli lite mer köttig.
Ska till Sorsele och prova armbrytning på torsdag. Sikta mot en schtor schtark kropp nu alltså! Ja jävlar!

Ska dock burr ner mig ve en film nu. Känner mig en aning schlitn.  Ja måst tagga ner lite så att säga!

Pussåkram svennebanan!

/EHJ

Kommentarer
Postat av: Heine

Fy fan så najs. etiopisk wettex med koke hundspya =)

2010-03-24 @ 17:38:45

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0