Drunken lullabies

Jag vill glida! Typ ta min snowboard och fara och glida nedför en backe, eller bara glida runt i en cool stad och äta choklad, glida med en bil, glida med på ett tåg runt i Europa, glida omkring och vara glad, glida genom gymnasiet och bli vuxen (..eller det vill man kanske inte...), glida på Sonisphere i Stockholm, glida förbi och dricka kaffe, men framför allt vill jag glida longboard på barmark i soligt sommarväder med min ipod. Och äta en somrig frukt. Eller kanske en gott och blandatpåse...eller dricka Guinness på Irland? Vi se vars ja hamna!



Mint mint mint, å guuu va man längta till sommarn just nu. Kanske för att he blås som i en jävla hamnstad här idag och är -20 döjävlagrisar..

Nä fan, nu ska jag fortsätta studera!

Ni vaaal hanä!
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0