Hälsning från Åre

Ja, jag har det bra. Det är därför jag inte har bloggat, och för att det är inte så kul heller. Och för att jag inte känt för att vara rolig. Min början på -10 (säger man så?????) har varit bra, riktigt sjukligt bra. Så bra att jag inte ens tänkt tanken "fan" en enda gång. Och det är ju positivt. Imorgon ska vi köra skåjter, yeaah det gillar vi. Då kanske jag får prova och bara äga ut alla nollåttor. Nästan nollåttor. Nollfyror.
Jag minns året nollfyra, det var ett tag sen.
Nu ser jag på starwars, sen ska jag platta håret och sen ska vi bowla. Så i princip kommer kvällen se ut. Och jag gillar Åre väldigt mycket för det finns snö här och alla är så snälla och glada. Hejdå puss alla sockertoppar.
Julia

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0