It was a very good year

HEJ BLOGGEN! He va längesen!

Ja, hej och hå, lovet var långt och fint. Lika fint som en Frank Sinatra-låt. Jazzigt, mumsigt, bastant och vackert på samma gång. TACK allt finfolk som gjort detta lov till ett fint minne.



Och om jag ska uttala mig om 2009 så säger jag bara: MINT år.

Och bara för att jag är så fruktansvärt lat och helst bara vill fortsätta ligga i sängen och kolla på svampbob fyrkant, så lägger jag bara in en bild den här gången. Första skoldagen efter ett tre veckor långt lov kan vara minst sagt krävande.



Förvånad över att det blev en bild på Rakko?! hehehe. Jag tyck om han.

NU: PÄRONSAFT och Sinatra-stämning i ett varmt rum.

HEJDÅ!
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0