Pump it!

Idag var det meningen att jag skulle köra 210:an. Men int gick he då. Generatorn hade sagt upp sig. Generatorkolet var helt uppnött så he fick bytas ut. Nu gå han som en klocka.

Sen kom jag hem, åt en fet middag och tog en tupplur med ansiktet på spikmattan i en halvtimme.
For sen till rymmarstadion och åkte en runda med Justice i öronen, "WAOWAOWAO, JIPPIYOO JIPPIYEE" kände jag då! Så förbannat jävla underbart! Satsar på att bli elit nu alltså. Jag blev inspirerad i lördags som fa-an.

Nu är concerton är genomspelad, jag är mätt på ost å kex och lyssnar på QOTSA. Gemütligt!

En bra låt för en bra dag, om man vill bli uppiggad en aning - MGMT - Electric feel - Justice remix

och även låten jag lyssnar på just nu då:
VARNING FÖR EN SJUK MUSIKVIDEO



/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0