Malmberget

En liten uppdatering kanske.. Dagen efter studentfirandet drog vi ner och kolla på Kiss. Mycket jävulskt värt. Men jag blev sjuk och följande arbetsvecka blev ganska jobbig. Nu är jag nästan frisk och har fått nytt jobb! Blir dumperförare i Vitåfors för 7 dagar, sen är jag ledig 7. Och så lär det nog hålla på hela sommaren faktiskt.
Jag är jävligt glad att jag fått den här chansen, det kommer nog bli minst sagt lärorikt eftersom jag aldrig suttit i en dumper förr. Jag ska köra dit idag med husvagnen och jag börjar jobba imorgon.

Jag är ju då lite nervös. Men jag hoppas detta går fint!

HARE HARE!
/EHJ


Kommentarer
Postat av: jenniifer - photography

sv. tack för din röst!

allt bra? :) kram

2010-06-21 @ 23:21:30
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0