Fredag 19 Mars

Jag ligger fortfarande kvar i sängen, och klockar slår just tjugo i tio. Varför? Jag är en sjukling. Jag är yr, mår illa och har världens huvudvärk. Det bästa är då att stanna hemma, dricka vatten och sova. och ladda för en helg som kommer bjuda på kalas. Min Kalle fyller 18 år imorgon och då måste jag vara frisk igen. Jag kan verkligen inte fatta att jag också blir 18 snart, jag blir äldre. Det är skrämmande.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Om exakt en vecka från denna timma kommer jag sitta i en tatueringsstudio och bli märkt för livet. Det känns jättekonstigt. Jag och min mamma ska åka iväg och göra det tillsammans. Kul kommer det bli.
Min vecka då? Jo den har varit helt okej. Helt okej. Helt okej. Nästa blir också helt okej tror jag :)
Julia

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0