Kärleeeeek

Jag skrev i bloggen i söndags, men allt hade försvunnit så då blev jag lite besviken.

Dom senaste helgerna har iaf varit kung, artonårskalaset/valborgs blev helvetes lyckat och lappispremiären den ÅTTÅNDE MAI också! Körkortet sitter sjukt fint, har kört rätt många mil hittills.. KÄRLEK!

Och jag är så fruktansvärt nöjd över mig själv. Jag klarade yrkeskompetensen och C-teorin, det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Så då blev jag nöjdare än genomsnitte. Joel kom hem idag, då blev jag också glad.

Och nu börjar det närma sig 22:a maj då he bär iväg åt Kreta. Men man ska inte hoppas för mycket på det, för helt plötsligt är det ett askmoln i vägen

Nu ska jag he mig ut på longboarden i solen!



/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0