Uppdate.

Ja, det var ju ett tag sen nu. Men jag vill göra det till någon slags rutin, söndagsupdate. Det är som bra, för helgen är ju liksom.. frihet. Anyway, jag har firat min 44 (43 trodde jag)-åriga pappa, vi drog till Skellefteå för shopping, middag och bio. Det var riktigt trevligt, och jag fick umgås med min kära lillasyster lite också. Sen har jag väl spenderat sisådär hela söndagen åt en fördjupningsuppgift inom kemi, det var riktigt jävla tungt med tanke på att det jag skrev om inte intresserade mig ett dugg. Men man har såna måsten, om man vill komma någonstans i livet.
En fullspäckad vecka väntar. På onsdagmorgon åker jag till huvudstaden, och ska uträtta ett litet... ärende kan vi kalla det. Det sträcker sig över helgen också, eller obestämd tid. But I won't be back until sunday. För jag kanske skulle sneppa förbi Kalles sommarhus i Stenskär, och se hur dom har det där. Hört att det ska va fint, och renoverat.
Ja, vad ska man säga. Livet går upp och ner, men det går iallafall framåt och saker förändras så det är bara å hänga på så gått det går och njuta av sina dagar. Godnatt, först gör jag en repfas sen äre sängen som gäll!
Julia
Gillar den här. Vi påväg från en weekend i Luleå. Kalle är tröttast.

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0