HEY YA!

Pojkar, pojkar, pojkar... Jag måste bara få säga att ibland är det gaanska så roligt att gå skola med dessa "män".
Skrattretande!

Jag klarade lastbilskortet i veckan. På första försöket! SjälvförtroendeBOOST! Jag riktigt kände hur bra jag var när jag kom tillbaka efter uppkörningen med fetaste smajlet asså, och det kändes så jävla bra när man fick se killarnas miner.. *fnizzar* hehe
Nog för att jag inte trodde att jag skulle klara det pga. min nervositet eller att jag helt enkelt inte kan köra lastbil. Men he kunde jag tydligen. He ska va kwinnern till allt!

Annars har denna vecka varit väldigt hektisk med plugg och Arbete på väg. Och sommarn har typ kommit! Fast snart skulle det bli kallt igen hörde jag. Jao jao jao, resväskan är i princip färdigpackad till Kreta.
He är nästan för bra för att vara sant!

Happiness!



/EGO EHJ


Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0