YANKEE DOODLE

Kalle tycker att jag är dum, för att jag inte visste vilken låt han spelade på mandolinen. Det var inte kul.
Anyway, så håller jag på med en svenskauppsats just nu om Renässansen. Förbannat jävla tråkigt, men jag måste ju försvara mitt mvg i svenska så det är bara att sätta till "finsvenskan" och kreativiteten. Sen så kände jag mig även duktig igår när jag skickade in engelskaläxan TRE dagar innan inlämningsdatum. Och gjorde en repfas! OCH SKREV TRE PROV! Nothing can stop me now! Egentligen, men vi säger så.
Idag finns plugg på schemat. Och lite sång kanske, om Kalle är på humör. Och sen så är det ju faktiskt åttånde maj, vilket innebär trevligheter ikväll! Jag ska nog unna mig en dusch idag, haha. Mitt hår är INTE fint.
Tiden bara flyger iväg, jag menar. Det är v 19 på måndag, och.. vi är inne i maj nu! Helt sjukt, och tänkt allt man ska göra i sommar som kände som en evighet kvar. Men snart är vi där. Känns bra på något sätt, känns ljust.
Nu ska jag fortsätta på min svenskauppsats, ett brev till kungen. Får inte låta honom vänta för länge, jag ska hinna resa till England och Frankrike på ett dygn. Den ni.
'
Här är min hundvalp som jag glömt att visa. Han är rätt söt :)
Julia

Kommentarer
Postat av: Sara

Lite söt? VADÅ LITE SÖT? Typ hur jättesöt som helst.

2010-05-09 @ 15:52:07
URL: http://sarasigurdson.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0