CHEAP MONDAY

Idag var det nå så jävulst kallt ute. Och kallare ska det tydligen bli, för någon spåtant att förutspått den kallaste vintern på tusen år. TUSEN ÅR, people! Så jag får väl slänga min Elvine-jacka på vinden och bege mig ut för en Canada Goose Expedition parka, typ den varmaste jackan. Men nä. Jag ska härdas, varför vet jag egentligen inte. Men jag är snål.

Förövrigt så lyssnar jag på Amanda Jenssen gudomliga stämma och pyntar mitt rum i Pjesker, julen är ju runt hörnet förfan! Sen så pluggar jag litegrann också, och dricker glögg. Allt som hör därtill. Sedan tänkte jag avrunda kvällen med att läsa ur min bok Gösta Berlings saga av Selma Lagerlöf, sjukt bra bok faktiskt. Och kanske en glöggkopp och jag är snäll. Det blir mysigt och bra.

Sen vet jag inge mer för tillfället förutom att jag är stressad och kall om fötterna, och måste ta tag i livet. NU!



Bilder på det, såklart!

PALTSKIVA

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0