En ganska kort dag

Hej och hå!
Jag har inte riktigt bestämt mig än om jag är glad eller sur idag. Eller arg. Men hela grejen av att sluta tidigare, två timmar tidigare, gör mig lite mer åt gladhetshållet. Och tanken på pengar gör mig också gladare. Något som gör mig surare är att min dator har typ 88 trojanska hästar i sig och förklaringen till det är att hela min externa hårddisk med 28 gig bilder har virus, FYFAAN. Mina bilder är mitt liv, och tanken på att förlora alla bilder EN GÅNG till (har typ lagrat och lagrat och icke framkallat sedan 2008 då min förra krasch ägde rum) gör mig förbannad. I och med att jag förmodligen kommer bli senil någon gång så vore det ju LITE KUL ATT TYP MINNAS TILLBAKA PÅ NÄR MAN VAR UNG OCH LYCKLIG OCH SNYGG men nä. Tack alla jävla datahackers som sitter där och programerar massa skit.
Tillbaka till pengar, jobba är ju kul. Och att jobba helg är ännu roligare, vilket ger mer pengar än vanligt. Så ja, jag gillar pengar. Och att unna mig saker, typ datorer. Jag vill nästan att garantin på min dator ska vara slut så jag kan unna mig en ny fräsch sak. Men det vette fan.
På fredag (övermorgon) blir det Mallorca med familjen, familjen minus pappa. Han tillhör en annan familj. Men min mammafamilj drar en vecka och ska bada, sola, äta och titta på saker. Det ska bli skitkul, avslappande och you name it :)
Ska man ta och göra någonting nu då? Jajjemän! /Julia
'
Min förra resa var till Italien i slutet av juli. Pisa och Rom, det var fint.

Kommentarer
Postat av: Johan

Illa - men med så mycket pengar borde du ha råd att betala någon hacker för att rädda dina grejer?



Hoppas någon resa går mot asien något tag - vi skulle gilla att få hit er två. Let me know så pluggar vi in oss på indie Hong Kong så att ni kan få en helt mint (haha, visst heter det så?) guidning...

2010-09-02 @ 05:33:27
URL: http://johansigurdson.wordpress.com

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0