En hehehehelg i Stockholm

Tja. I fredags efter skolan tog jag flyget ner till huvudstaden och sedan tåget vidare mot Västerås till karln. Som för övrigt är ganska så duktig! Jag överraskade honom lite med ett litet besök. He va mysigt. Han blev glad.
På lördagen drog jag mig tillbaka till Sundbyberg till mina bröder och Goone. God mat blev man bjuden på, nå jävulskt. Sen hände det på Kolingsborg! Jävlar vad vi dansa! He va jävlat ett dansställe! Bra musik! Dansade bort visakortet och körkortet också, så söndagen bjöd inte bara på ett förjävligt dåligt val utan även massa oro om körkortshelvetet. Man behöver ju faktiskt ett leg då man ska flyga hem igen.. Men på måndagen löste he sig och körkortet var återfunnet! Tog sista flyget hem och satt belåten som en gris efter helgen och såg fram emot en ny praktikvecka. Och det blev det också, har varit ganska lugnt i veckan men några timmar i Huddigen har det allt blivit! Såååå himla lämpligt!
PEPPTAGG

Och nu till det nästan bästa av allt: JAG HAR SPELAT BASKET IKVÄLL! SÅ OTROLIGT JÄVLA KUL. Och mamma har bakat bullar och dom blev rent *MMMMOA*!
Men en lite mindre bra sak är att jag har samhällsprov imorgon... i demokrati och partier och ideologier. Som om man inte har fått nog av det nu azzå...
Aja, åter till PLUGGE!
Håll tumma!
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0