Familjen

Igår kväll drog jag och Bossy till Mellansjö och käka blodpalt och koke renkött, mycket jävulskt gott. Riktigt mysigt var det där i huset också, massa mat och värme och hundar och gammfolk. 
Nu är det helt plötsligt söndag igen och helgen är nästan över. Bossy flög tillbaka till Västerås och jag for och såg "I rymden finns inga känslor" på bio med några stintor och jag säg bara: BILL SKARSGÅRD!! FÖR HELVETE så bra film. Jag är mycket nöjd.

Alltså det senaste halvåret har jag mått så jävla bra, mer bra än vanligt. Och jag vet varför! Allting känns bara så bra. Konstigt att jag skriver det här egentligen. Tänkte bara så att ni vet, ni kan ju anteckna det ni som läser detta.. hehe.. kan tänka mig att detta är intressant läsning!
Just för tillfället lyssnas det på Familjen. 
Och det är faktiskt riktigt jävla bra.
KYUSS
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0