Spanien

Då var det dags för en uppdatering. Man känner nästan en skuld varje gång man loggar in för att skriva, just för att det gått alldeles för länge sen man skrev sist...
Veckan i Spanien var fin, med mycket sol och bad och god mat. Precis vad jag behövde. Att ta direktflyg från Luleå var verkligen smidigt, önskar bara att Arvidsjaur kunde börja med lite flighter också. Helgen har även passerat och även den var bra, träffade EHJ igårkväll. Vi jammade loss på fiol och piano, drack te, drog raggen, och körde och till lillberget. Idag fyller modern år och jag är hemma i Pjesker för att äta tårta med familjen. Senare måste jag ta tag i plugget som jag inte ens tittat åt i veckan, fast jag har miljoner sidor att läsa i fysik, matte, kemi, engelska och svenska. Det suger, men så är livet för en naturare...

Här är lite bilder från resan.

Utsikt från balkongen.


Flygarhjälm eller mc-hjälm. Det blev inget köp.


Playan.


Jag och Jennie med sin nya frisyr, jag gillar den.


Men se där! En Pt Cruiser!


Karaokebar med Jennie, vi rockade Poison med Alice Cooper haha.


Mamman.


Veckans bok: Kepler - Hypnotisören. Sjukt bra bok faktiskt.

Det var allt från mig. Tack och hej!

Julia

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0