Rytmisera

Tack vare att Foo fighters nya skiva var så otroligt bra, välgjord och enkel rakt igenom, så kändes det som att jag fick ny kraft till att göra något kreativt! Inspirerad ner till nageltårna tog jag fram elfiolen (som bara stått och samlat damm i över ett år) och började freestajla, wakamakafon! Improviserade lite först för att värma upp, sen drog jag igenom några egenkomponerade solon till Metallicalåtar. (tur att ingen lyssnade)
Och jävlar vad det var kul, var alldeles svettig och skakis efteråt... Måste eventuellt börja använda hörselkåpor när jag spelar, men bara eventuellt!
Det är lördag idag. Solen skiner och det blåser i vinden, våren är verkligen på väg på riktigt nu. Jag tror nästan det kommer att bli svårt att köra skoter i påsk, men det är ju bara vad jag tror.. Folk tror ju på Gud och ingen vet ju om han finns eller har funnits på riktigt, så det är svårt att veta. Hoppas att det är lite snö kvar till påsk iallafall, det hade ju inte skadat.
En av mina favoriter från nya skivan, så bra så att jag tappar andan. Fatta ni?! UrSINNIGT!
Over and out
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0