Förbannat förbannad

JUST NU ÄR JAG ARG PÅ RIKTIGT! Har tappat tålamodet och det är väldigt väldigt långt borta känner jag! Satans teori! Jag är så LESS. Har kuggat tredje fasen på raken nu och skriver upp för CE imorgon. Inte gör det väl nå, tänker ni. Men det gör det! För jag förväntar mig inte längre att jag kommer klara det satans provet, och det fördröjer tiden jag har på mig att klara det. Och självförtroendet inför skrivningen imorgon är lika med noll. Stressen lika med hundra tusen miljarder ungefär.
Fast det är bättre jag rycker upp mig än hänger upp mig. Egentligen är ju det här ingenting, bara som en liten fis i rymden. Men en jävligt äcklig och illaluktande fis som luktar länge. En sån där man mår illa av och som man antingen måste elda upp eller vädra bort, ELLER så får man helt enkelt härda ut tills stanken är borta.
Lyssna på Mongozo istället, om du vill höra en arg, hård, vass, ettrig och bara en sådär perfekt låt som man även kan dansa till på Ministry of sound..
ELLER:
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0