cheeeeers to the freakin weekend!

Den här helgen som nyss var måste ha varit en av dom bättre helgerna i världen.
Först på fredagen tog jag flyget ner, hängde i Spånga ett tag, sen tvärfor jag till Västerås lite snabbt. Sen tillbaka till stan, och där var det Simon G på Hornstull strand med mina bröder. Dansdansdans! Dansdans med Simon G! Träffade senare några musiker som tillhör detta band Jim & Pat Garrett Show – Jim & Pat Garrett Show och de verkade väldigt sugna på en till violinist till bandet då jag nämnde att jag spelar lite.. Det kändes jävligt inspirerande! Sedan blev det lördag, och jag och mina bröder drog till Tyresö på en fotostudio och blev plåtade som bara den! Ganska obekvämt att stå och posera, men fotografen verkade tycka att vi gjorde det bra eftersom han sa att vi skulle bli modeller, haha.
Efter det blev det att hänga i staden lite, kolla på grejer och äta på Subway samtidigt som Sam (Martin Wallström), det tyckte jag var väldigt coolt.
Sen blev det äntligen kväll, och en efterlängtad konsert på Münchenbryggeriet med Miike Snow stundade. Jo jag tackar jag!
Förutom jag, Joel och ett tusental andra personer+Miike Snow som var där, så var även Jocke där, min kusin! Det var trevligt att träffa honom, eftersom det typ händer en gång vartannat år. Så vi hängde med honom ett tag. Sen helt plötsligt hamnade vi på efterfesten med Miike Snow-gänget tack vare Jocke. Det var kul i sinne!
Det var liksom ganska trevligt i helgen så att säga.
HE va allt för idag, tack å bock!
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0