Inte alla ostar i knivlådan

Här sitter jag, lyssnar på Patrick Wolf och tänker på hur bra den här helgen har varit. Det började egentligen i fredags när jag fick tillbaka mitt religionsprov som jag fick VG på. Förstår ni, VG!!!?! Sjukaste självförtroendeboosten!! Efter skolan skuttade jag iväg till min gravida fiolfröken för en väldigt seriös lektion. Lite trött i ögat efter nattjobb och plugg hela natten mot fredagen försökte jag mig på Tor Aulins Idyll. Väldigt fin! Hoppas den blir fin i kyrkan på studenten också.
Fredagskvällen spenderades hemma i sängen med ett täcke och en katt över. Sen blev det lördag. Premiärkörde nybilen till Jokkmokk, inhandlade väldigt fina Jörnskängor och kokosbollar, kollade på samer, hälsade på bekant folk. Drog hem, drog till Hanna och drog igång världens bästa fest! Helt sjukligt lämpligt! Och nu ska jag återigen försöka hålla mig vaken länge i natt.. Sista veckan av dumperkörning väntar.
Och inspirationen bara flödar! Saker att se fram emot, ny bra musik lyssnas på och bara allmänt bäst folk har man kringom sig. Fint som fan.
och en favvolåt på det http://www.youtube.com/watch?v=Boyl6Iaw2Y4
PUSS Å SÅ VIDARE
/EHJ

Kommentarer
Postat av: Johan

Hur ska vi göra för att få Julia att se lite gladare ut? Glass, kittling eller Photoshop? Jag lämnar det upp till er.

2011-03-11 @ 05:42:57
URL: http://johansigurdson.wordpress.com

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0