ja man kanske skulle ta å blogga?

Jag vet inte varför jag glömmer. Det händer bara så mycket, antar jag. Just i detta nu sitter jag med kemiboken i knäna och pluggar inför ett OMPROV jag har imorgon. Alla utom två fick omprov. De resterande två fick g. Det brukar vanligtvis få mvg, jag menar, vad är oddsen för mig då? Iallafall så är det ett sjukt stort nederlag för Sandbackaskolan må jag säga. De vet inte vad de gör när de försummar naturelevers rätta betyg. BLÄH!
Imorgon ska jag förhoppningsvis få hålla ett argumenterande tal också. Jag har bestämt mig för att tala om spelande. Alltså, nätpoker typ, och beroendet som ofta går hand i hand med det. Det kan nog bli bra.
Efter skolan ska jag till gymet. Jag har ju som skaffat gymkort, finally. Jag hade nog aldrig tagit initiativ att börja träna om det inte vore för att jag faktiskt fick det betalt. Noll kronor för min del, alltså. Men, nya träningskläder och en vattenflaska senare och jag är fit for fight. Ses där!
Nä, back to business! Vad händer i helgen? Stureplansdisco?
Julia
En glad tjej som sitter bak och fram i en fåtölj.

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0