Myggfri vinter

TJOHO! I går kväll var det -39 jävla grader då jag körde bil. Såg inte en enda mygga!
Alla hjärtans dag-fika på bergsgatan satt fint, mycket kärlek.
Och idag var det kallt igen, kring om -34 på samhället. Riktigt friskt. Har ju ny praktikplats också, första dagen idag och det gick faktiskt fint! Numera kör jag ut paket på samhället bland annat.
Det jag egentligen ville meddela var denna låt som är gryyymt ösig.
Spelade den i morse och slutade då känna avund mot Alfred som fick ligga kvar i den varma sköna sängen. Tog mig en kaffekopp, åt en schmörgås. Gled till "jobbet" med gammsaaben. Träffade nya jobbargubbar. Åt lunch med mamma (som nu har skaffat FACEBOOK och allt) och allmänt bara gled omkring. Lämnade ut lite paket på olika ställen å ba; "kan du signa den? tackar, hejdå!"
Life - sometimes it's pretty good, actually.
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0