Hej bloggen

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Jag har bytt ut bloggen lite mot dagboken. Känns mycket bättre. Det ger mer, typ. Och jag kan skriva hur jag verkligen mår och hur arg jag verkligen är, och hur glad jag verkligen är. Ja. Och jag gillar att lyssna på musik och här kommer en liten lista på mainstream/pop/rock-musik som gör mig glad just nu. Nu; plugg.

Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt

Jackson Browne – Oh, My Love

Regina Spektor – The Call

Missy Higgins – The Special Two

Damien Rice – 9 Crimes

Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

The Killers – Mr. Brightside

Howie Day – Collide - Acoustic Version

U2 – With Or Without You

Laleh – Live Tomorrow

The Attic – In Your Eyes




Julia

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0