Pepparkakshus, jul, nyår, Alfred

Julen i år var inte som förr, men den var mysig ändå. Fint med småkusiner på besök också, det gjorde julen ännu bättre. Hela jullovet har varit mysigt med familjen och släkten, och ännu mysigare blev det av att det inte blev något jobb i veckan=en till lovvecka=lovely. Nyåret firades in med god fisksoppa, mycket folk och rent av jävligt mycket dans hemma i Renudden.

Första dagen på året 2011 åkte vi och hämtade Alfred, en katt som blivit husselös. Vi passar som ganska bra ihop, jag och Affe. Han var dock lite ovårdad och skygg när vi hämtade honom, men det fixade vi. Lite kärlek och klippning så blev han som ny! Kan meddela att han är jävligt fin och gosig, våran katt.
Rakko tycker det är konstigt att han inte längre är den enda "lillvännen" i huset, men han verkar acceptera det.
Året 2010 har varit det bästa och kanske det värsta året hittills. Många många bra saker har hänt och många mycket sorgliga. Men det är saker man måste lära sig leva med precis som med allt annat. Saker förändras och livet måste fortsätta för oss levande. Tacka fan för att man har en sån fin familj och fina släktingar och vänner som jag har.

Elsa & jag lyckliga efter pepparkaksmixtret
Resultatet
Jul i Renudden
Tomten!
Ey yo, waddup?!? Happy nyårs därna
Gossedjur 1
Gossedjur 2
Det var allt från mig, ha ett fint 2011!
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0