Skolaskolasko-ola

SNART TAR VI STUDENTENTNTENTENTENTENTENTEN! Kan ni fatta? Inte jag! DÅ ÄRE FÄST!
Nä men seriöst, idag var jag på skolan för första gången för i år och blev inte bara lite taggad.. Dock fick jag reda på att jag inte har gjort ett enda jävla prov i fittreligionen, ååååååååh jag ville bara kasta mig ut genom fönstret med huvet före. Så fruktansvärt deppigt ämne, det finns nog verkligen inte nåt ämne som är så hemskt som religion. Jag blir psykiskt sjuk av det. Och jag behöver inte lära mig mer om det, jag kan liksom det viktigaste. Förlåt Gud för att jag skrev "fittreligion". Polisanmäl mig om du finns! nananananaaaaanaaaaaaaa.
Nä förlåt, det där var okänsligt. Men jag känner bara att jag blir så jävla bitter då jag tänker på allt som har med det där och göra, alla krig, alla stackars människor som bäddas in i nån slags falsk trygghet, samtidigt som folk dödar varann hejdlöst, folk dör i fruktansvärda sjukdomar, barn får sitta och sy adidas-dojor till rika världen och svälter själv ihjäl för dom får knappt någon lön och världen svämmar över av global warming. Folk ber; BLA GUD BLA BLA BLA BLA JESUS MESSIAS, AMEN. Och så står bara den där Gud och hånskrattar. Eller gör han? Kan nån förklara?
Nu lämnar vi deppämnet och går över till lyckoämnet! JAG FICK MVG I SAMHÄLLSKUNSKAP! TACK LÄRARN! Firade detta med att äta räk-toast med avocado till middag. Fan så stek, nästan som Blondinbella. En mycket vidrig människa att lyssna på och titta på för övrigt!
Oj vad jag yttrade mig nu, hoppas ingen blev arg eller känner sig kränkt.
GOKVÄLL! /EHJ


Kommentarer
Postat av: Simon

Grattis till MVG syrran! Nog ordnar sig religionshelvetet ska du se.

2011-01-16 @ 18:42:42

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0