Tillbaka

Det var ett långt avbrott från bloggandet. Jag vet inte riktigt vad som hände, men tiden bara försvann. Tankarna ägnades åt annat än bloggande. Och det är ju så, även när jag skriver dagbok, att man skriver mest när man har tråkigt eller är nere, och på sistone har jag varit väldigt glad av olika anledningar. Mest kanske för att det varit jul och vi alla fått vara rejält JÄVLA lediga!

Det har väl inte hänt så mycket egentligen, man glömmer så lätt var dag. Men sen kan man minnas någon månad tillbaka sådär, konstigt.

Idag kom vi tillbaka från Åre. Jag, Kalle och den där SD:aren, alltså, San Diego killen Alix. Vi gjorde oss en välbehövlig och utsökt middag kallad Quesedillas (stavar jag rätt?). Sedan begav jag mig till Pjesker. För imorgon ska jag och min syster unna oss spa i Skellefteå. Mycket trevligt.

Ja, och på tisdag drar skolan igång igen. Jag längtar. Det var allt från mig Julia.


JULAFTON I PJERRAN

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0