Tiden hit och dit

Man börjar verkligen känna sig gammal då man inser att man inte har minsta koll på vilket datum det är, och knappt vet vad det är för månad längre. Det blir kanske så då man jobbar 7-7, men jag gillar det. Sist jag skrev här var jag helt lyrisk efter Foo fighters och vi hade precis firat midsommar. Sen blev det ännu en jobbarvecka som även den gick fort. Så kom jag hem på ledighet och fick skånebesök. Det var Nattivalen och häng i Trollberget och Pitälven. Allmän njutning av livet med andra ord. Och så jobbarvecka och ledigvecka igen. Det är bara så himla lämpligt det här.
Nu är jag nyss hemkommen från en liten semestertripp till Blekinge och Skåne och Danmark och är gladare än genomsnittet. Inte för att vädret var så himla mysigt där nere (gråregnväder), men för att jag hittat tillbaka till något väldigt värdefullt. Jag har hittat hem igen. Det känns så jävla hemma! Och solen skiner här i Renudden. Nu är det bara att ladda om för ännu en arbetsvecka uppe i Kaunisvaara! Börjar bli tjatigt det här! Nu ger jag mig för den här gången.
Tjaaaa då

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0