Friheten på riktigt

Studentveckan var något utöver det vanliga. Och det var ju tur. Kul hade vi, och vädret var på topp alla dagar. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer om den veckan, så jag låter det vara just nu. För vi har tagit studenten, vi har tagit studenten, ja vi har tagit studeeenteeeeeeeeeeeeen! Fy fan vad vi är bra. Detta är minnen för livet! Hehe. Bilder kommer sen någon gång i framtiden, för nu ska jag ta bilen och husvagnen och köra ca 40 mil norrut för 7 dagars jobb i Kaunisvaara. Matlådorna är gjorda och bilen är (snart) tankad så det sista jag ska göra innan jag drar är att hämta ut mitt nya körkort. Det blir kul! Och jobbigt! Nästa onsdag blir det FOO FIGHTERS i Stockholm. Älskar livet!

So long!
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0