JUSTICE

För några dagar sen släpptes en singel med Justice. Civilization heter den och om man gillar Justice så garanterar jag att man gillar den här också. Ett av de bättre elektrobanden jag vet! Eller om man bara kan kalla det elektroband, känns lite rockigt och poppigt också tycker jag..



Alltså! Det är vår, solen skiner på dagarna och temperaturen är perfekt för vårvintern, det är svinkallt om nätterna och det levereras så SJUKT mycket bra ny musik just nu! Fick jag bara bort allt jävla snor från skallen och bli helt kry så skulle det vara perfekt! Men man ska inte klaga.
Denna dag har jag hunnit med att lasta och lossa gods i A-jaur, Abborr, Glommers, Långträsk, Piteå och varit till Luleå en sväng och hämtat ett paket samt svettats och frusit emellanåt. Nu är jag helt slut. Drömde så helvetes sjuka drömmar i natt, påminde lite om feberdrömmar. Vakna upp av att jag skakade av frossa. Tur jag hade nära till Alfred (han låg under täcket) så jag kunde sno lite katt-värme.
Nu blir det att tokvila!
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0