Snor

Jag kände att det började gå lite överstyr, en förkylning på tre veckor som bara blir värre är inte normalt. Eller så känner man efter för mycket. Jag for i alla fall till vårdcentralen och dom konstaterade att jag var sjuk, så nu ska jag för första gången i mitt liv äta antibiotika! Gu så spännande.
Känns för övrigt ganska konstigt att man är ägare av en alldeles egen studentmössa nu, jag tycker att jag fortfarande går i mellanstadiet..
Nä nu ska jag fortsätta att känna mig som ett sweetheart, för inte är det varje dag man gör det! (om man bortser från det forsande snoret och sprängande huvudet så är jag ändå ett sweetheart idag, he ha jag faktiskt lov att vara. Faktiskt)
EHJDÅ!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 14:29:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0