Sunny monday

Första körlektionen på CE avklarad idag. Det gick faktiskt över förväntan! Även backningen funkade rätt så bra, är riktigt förvånad över att det gick så pass bra. Och kul var det. Jag tror jag har saknat lastbilskörningen lite..
Efter lunch med Elina på greya brassa jag hem, kopplade släpet bakom Saaben, kasta in vovven i baksätet och drog till stugan och lastade ved. Drack en kaffekopp hos Siv och Torsten och bara mådde i solen. Kan ni fatta att man bor i en sån sjukt vacker värld? He ä helt sanslöst! Nästan fjantigt, nästan så att he kom tårern.
Just nu lyssnar jag på Movits och mår, är lite trött efter att ha hett in ved och fixat och donat här hemma, och värmt upp fiolfingrarna en strucko. Är ensam hemma till på onsdag så nu måste jag ju vara herren i huset. Jajemän jå-å.
CE-faser på detta då, jaaaaa! Så KUUUUL!!!!!
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0